Broweus Niklas
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia w Obrzycku
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Broweus Niklas
(-)
Krzyżanowski Julian
(342)
Otwinowska Barbara
(309)
Konopnicka Maria
(285)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Czechowicz Józef
(119)
Sandemo Margit
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(100)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Larousse Gallimard
(95)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Zimnicka Iwona
(68)
Sadowska Elżbieta
(67)
Lange Antoni
(65)
Courths-Mahler Jadwiga (1867-1950)
(64)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(63)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Marciniakówna Anna
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Mróz Remigiusz (1987- )
(56)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Marciniak Ryszard
(54)
Necas Jiri
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(53)
Król Michał
(52)
Popławska Anna
(52)
Lunde Sigrid
(51)
Pietrzyk Magdalena
(51)
Polak Kamil
(51)
Wiedemann Adam
(50)
Kasdepke Grzegorz
(49)
Mirandola Franciszek
(49)
Żeleński (Boy)Tadeusz, (1874-1914)
(49)
Hanna Gąssowska
(48)
Iwaszkiewicz Jarosław
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Lipszyc Jarosław
(45)
Papuzińska Joanna
(45)
Steel Danielle
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Kraśko Jan
(44)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(44)
Musierowicz Małgorzata
(44)
Roberts Nora
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Frączek Agnieszka
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Szulc Andrzej
(41)
Zając Hanna
(41)
Bielicki Dominik
(40)
Horacy
(40)
Jarniewicz Jerzy
(40)
Świetlik Maria
(40)
Chmielewska Joanna
(39)
King Stephen
(39)
Oppman Artur
(39)
Pigoń Stanisław
(39)
Podgórnik Marta
(39)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Zmysły
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę. Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku. Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów. Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności. Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia w Obrzycku
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej